zondag 18 december 2016

#Liefdesbrief #Loveletter

Lieve jij

Ik zie jou en ik hoor jou...
ik weet dat het je soms ontbreekt aan vertrouwen
ik zie alles en ik voel ook je pijn
maar ik zie ook je gulle lach
en de zorg en de aandacht
die je aan je medemens geeft.
Ik zie jou en ik hoor jou
en ik ben zo trots op je
ondanks je eigen zorgen
begin je elke nieuwe dag
weer met moed en hoop
je doet jouw ding op een speciale manier
zoals alleen jij het kan doen
je raakt er mensen mee
en je maakt de wereld een stuk mooier.
Ik zie jou en ik hoor jou
ik zie je strijd
maar ik voel ook je enorme kracht
ik zie een wereld in jou
die nog gedeeld mag worden
ik zie je talent
en ik zie ook je onzekerheid
wat ben je mooi!!
Ik zie jou en ik hoor jou
het is niet dat ik je struggle niet erken
het is aan jou
om hieruit te komen
geloof me alsjeblieft
weet dat je al heel ver bent
je bent een mooi puur wezen
dus stap door op jouw mooie pad
Ik zie jou en ik hoor jou
je puurheid en ook je schaamte
je strijd en je verdriet
leg het rustig naast je neer liefste
het is nu tijd om jezelf te vergeven
het is niet slecht om fouten te maken
het was nodig om een nieuwe waarheid te vinden
en om je te ontdoen van jouw pijn
Ik zie jou en ik hoor jou
ik zie alles in jou
wat jezelf nog niet kunt zien
in jou schuilt zoveel schoonheid
en je hebt de wereld zoveel te bieden
geloof me alsjeblieft
met heel mijn hart en ziel
hou ik van jou
het zal ook nooit anders zijn liefste
zo staat het zwart op wit geschreven
in de bloemen van mijn hart
ik hou van jou

Gerda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten