dinsdag 14 januari 2014

Welkom bij Gerda Duin Entertrainment - Gerda Duin stelt zich voor.

Van harte welkom op deze pagina van Gerda Duin Entertrainment.

Op deze pagina kan je op de hoogte gehouden worden omtrent “persoonlijke ontwikkeling” in de brede zin van het woord. Je kan daarbij denken aan thema’s als: Spiritualiteit – Bezinning – Persoonlijk leiderschap – Zichtbaarheid – Inspiratie – Wellness – Mentale en fysieke gezondheid – Verbinding – Aandacht en Samenwerking.

Tegenwoordig zijn mensen zich steeds meer bewust van het belang van persoonlijke ontwikkeling waarbij een belangrijk neven-doel vaak is, aansluiting zoeken bij gelijkgestemde mensen, het vinden van een “warm bad”, zeker in de huidige harde maatschappij, vinden mensen een stuk rust, erkenning en passie terug op het vlak van persoonlijke ontwikkeling.

Op deze pagina worden evenementen (groot en klein), workshops en netwerkactiviteiten onder jouw aandacht gebracht. Tevens training en coaching op maat voor vrouwen en mannen.

Wie is Gerda Duin?

Ik ben Gerda een ondernemende vrouw met grote liefde voor het leven. Mijn levensmotto is PLUK DE DAG.
Daarnaast is mijn favoriete uitspraak: KWETSBAARHEID IS KRACHT.
Mensen die mij echt kennen, weten als geen ander hoe ik dit toepas. Het is ook nodig om echt met een ander in contact te komen staan, dat is mijn mening en gevoel.

Na een achtergrond van 16 jaar in de gezondheidszorg heb ik een overstap gemaakt in 2001 naar zelfstandig ondernemerschap. Ik ben voor een Amerikaans moederbedrijf de marketing gaan doen en dat was voor mij een hele omschakeling, van de zorg, naar de zakenwereld. Het ging me goed af, want al snel bleek dat juist het feit dat ik een mensen-mens ben de reden was om succesvol te kunnen zijn in de zakenwereld. Een prachtige tijd, ook een tijd waarin ik ging leren hoe waardevol het is om zichtbaar te duven zijn. Ik hield mezelf graag op de achtergrond, had spreekangst (voor groepen) en als het even mogelijk was ging ik beslist niet voor een groep staan.
Wat helemaal niet versterkend voor mij was, juist omdat ik wel degelijk iets te vertellen had, en ook omdat ik voor anderen een goed voorbeeld kon zijn. In de jaren binnen dit bedrijf heb ik geleerd om veel te doen buiten mijn comfortzone, ipv binnen de veilige en bekende kaders.

In 2012 heb ik de opleidingen NLP – Practitioner en NLP Masters met veel plezier gedaan en succesvol afgerond.
Tijdens deze opleiding kwam ik weer in verbinding met mezelf, wat ik echt wilde en waar mijn passie ligt. En mijn grootste passie en missie is “mensen raken met een lach en een traan”. Ik vind het fantastisch om voor mensen een inspiratiebron te mogen en kunnen zijn, net op het juiste moment er voor iemand zijn , waardoor iemand weer in contact komt met zijn passie en weer stappen voorwaarts durft te maken.

Vanaf 2012 ben ik werkzaam als Coach, Entertrainer, Netwerker, Verbinder en rouwbegeleidster. Vrij divers, dit komt omdat ik kennelijk geboren ben met onuitputtelijke creativiteit.
Daarnaast ben ik de oprichtster van Vrouw&Verbinding, een vrouwennetwerk wat zich momenteel zeer stevig aan het uitbreiden is.

Als mens ben ik voortdurend in ontwikkeling. De reis door de binnenwereld vind ik dan ook wel de mooiste reis die er bestaat.
Elk mens verdient het om het beste uit zichzelf te halen. En dat is het vlak waar ik mij met Gerda Duin EnterTRAINMENT op begeef.

Ik zou het bijzonder leuk vinden om jullie te ontmoeten hier op deze pagina en uiteraard ook In Real Life.
Graag tot ziens.

Hartelijke groeten
Gerda Duin


info@gerdaduinentertrainment.nl
https://www.facebook.com/GerdaDuinEntertrainment
https://www.facebook.com/VrouwVerbinding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten