maandag 6 januari 2014

HIER STA IK - Traject

In december ben ik gestart met het eerste Hier Sta Ik traject.

Dit traject is bedoeld voor vrouwen die een positieve verandering willen aanbrengen in hun leven.

Verandering gaat met loslaten van oude patronen en van “beschermende” laagjes af pellen. Laagjes die je wellicht voor een periode beschermen maar niet op lange termijn. Dat is eng, maar o zo zinvol. En broodnodig om volledig in jouw kracht komen te staan.

Het Hier sta IK project is bedoeld voor vrouwen zoals jij en ik. Voor vrouwen die meer zichtbaarheid willen en meer in het licht willen gaan staan, zelfs als dat super spannend voelt. En spannend is bescheiden uitgedrukt. Voor vrouwen die nu al een mooi leven hebben, maar wellicht toch nog (gedeeltelijk) in de schaduw staan.
Tijdens het Hier sta IK traject ga je in een kleine setting van max. 4 vrouwen werken aan je zelfvertrouwen. En aan meer zichtbaar worden zodat je vervolgens stappen durft te gaan zetten om dromen en wensen in vervulling te laten gaan.

Inmiddels zijn de data bekend voor het derde Hier sta IK traject welke start op 1 maart. Het gaat hier om 3 trainingsmomenten (met 4 vrouwen) en diverse momenten van persoonlijke coaching gedurende een periode van 12 weken.
Wil jij ook mooie stappen gaan zetten en heb je hier ondersteuning bij nodig. Voel je dan vrij om bij mij informatie op te vragen over dit traject via info@gerdaduinentertrainment.nl

Hartelijke groeten,
Gerda

https://www.facebook.com/GerdaDuinEntertrainment



Geen opmerkingen:

Een reactie posten