zondag 9 februari 2014

Kwetsbaarheid is kracht


"Kwetsbaarheid is kracht" workshop:

In deze workshop die maandagmiddag 17 februari wordt gelanceerd wordt stilgestaan bij eigen kwetsbaarheid. Wat het jou kan brengen om je meer kwetsbaar op te stellen. En wat jou nu nog weerhoudt om je kwetsbaar te durven op te stellen.

Deze pilot workshop wordt maandagmiddag 17 februari voor het eerst gegeven in Heemskerk. En er ligt een prachtig draaiboek klaar met mooie opdrachten die jou gaan versterken en je inzichten gaan geven.
5 vrouwen biedt ik de gelegenheid om tegen gereduceerde "pilot" prijs deze workshop bij te wonen. Er zijn nog twee plekjes vrij.

Je kan mij mailen om je interesse aan te geven en meer informatie te krijgen - Click voor informatie-aanvraag.

''Bezield leven betekent leven vanuit het gevoel dat je de moeite waard bent. Het betekent dat je moed, compassie en verbondenheid een belangrijke plek toekent in je leven, waardoor je ´s ochtends bij het wakker worden denkt: ‘wat ik vandaag ook doe of laat, ik ben genoeg’. En het betekent dat je ’s avonds bij het naar bed gaan denkt: ‘nee, ik ben niet perfect. Ik ben kwetsbaar en soms bang, maar dat verandert niets aan het feit dat ik ook moedig ben en het waard ben liefde te ontvangen en erbij te horen"


Hartelijke groeten
Gerda Duin

Ook op Facebook te volgen met veel inspiratie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten