woensdag 19 februari 2014

HIER STA IK- voor vrouwen zoals jij en ik.



 HIER STA IK - Traject  (voor vrouwen zoals jij en ik)

Ben JIJ een vrouw die graag stappen voorwaarts wil maken? Heb JIJ het gevoel meer het leven te willen gaan leiden – in plaats van lijden?
Pieker JIJ er soms wel eens over dat je meer in het licht wilt komen, maar dat eigenlijk ontzettend eng vindt? En misschien denk je ook wel eens dat JIJ dat niet waard bent? En daarom blijf je veilig maar toch soms met een onbehaaglijk gevoel maar liever in de schaduw. Als JIJ jezelf wellicht herkent hierin en dit graag wilt veranderen lees dan rustig even verder.

Om jezelf te laten zien en om er bij jezelf achter te komen wat je graag wilt in het leven is het belangrijk om bij tijd en wijlen eens stil te staan bij “hoe het nu WERKELIJK” met jou gaat. Eerlijk en oprecht.
Het motto hierbij is “Kwetsbaarheid is kracht”. Want verandering gaat met loslaten van oude patronen en van “beschermende” laagjes af pellen. Laagjes die je wellicht voor een periode beschermen maar niet op lange termijn. Dat is eng, maar o zo zinvol. En broodnodig om in volledig in jouw kracht komen te staan.

In 2013 ben ik gestart met 4 dappere vrouwen met het HIER STA IK project, en 1 dezer dagen gaat het tweede HIER STA IK traject van start wederom met 4 vrouwen. De vrouwen maken mooie stappen op hun eigen tempo en het is prachtig om te zien hoe de vrouwen elkaar versterken. In alle gevallen is er sprake van mooie groei.

Het Hier sta IK project is bedoeld voor vrouwen zoals JIJ en IK. Voor vrouwen die meer zichtbaarheid willen en meer in het licht willen gaan staan, zelfs als dat super spannend voelt. En spannend is bescheiden uitgedrukt. Voor vrouwen die nu al een mooi leven hebben, maar toch soms het gevoel hebben dat zij er niet alles uit halen. Omdat zelfvertrouwen ontbreekt en onzekerheid en faalangst soms op speelt.

Tijdens het Hier sta IK traject ga je in een kleine setting van max. 4 vrouwen werken aan je zelfvertrouwen en aan faalangst. En aan meer zichtbaar worden zodat je vervolgens stappen durft te gaan zetten om dromen en wensen in vervulling te laten gaan. Je werkt veel individueel maar ook gezamenlijk. Jij bepaald jouw tempo, en ik geef jou de gewenste ondersteuning. Ik ben ook een “stok achter de deur” en indien nodig zal ik jou op zeer vriendelijke maar duidelijke wijze kenbaar maken welke patronen en valkuilen ik bij jou herken. Want ja… ook dat is noodzakelijk.

Ik-zelf heb de nodige ervaring in NIET-zichtbaar zijn. Totdat ik het echt zat was. En me realiseerde dat ik door niet zichtbaar te durven zijn ik hele mooie kansen voorbij liet gaan. En ik vaak stil was op momenten dat het zeer wenselijk was dat ik mijn kennis en ervaringen deelde. Maar ja ik durfde niet…en daar hield ik altijd een rot gevoel over. Die tijd is voorbij. Nog steeds wordt ik regelmatig geconfronteerd met “enge” dingen. Echter tegenwoordig ga ik ze aan. Het vluchtgedrag is daarmee weg en lieve mensen, wat geeft dat een heerlijke energie zeg. Héérlijk toch!!??

Inmiddels zijn de data bekend voor het derde (start 1 april) en vierde (start 7 mei)  “Hier sta IK traject”.
Het gaat hier om 3 trainingsmomenten (met 4 vrouwen) en diverse momenten van persoonlijke coaching binnen een periode van 10 weken.
Wil jij ook mooie stappen gaan zetten en heb je hier ondersteuning bij nodig. Voel je dan vrij om bij mij vrijblijvend informatie te vragen over dit traject via info@gerdaduinentertrainment.nl

Ik ben reuze benieuwd wie straks voluit gaat zeggen "HIER STA IK". Je bent het dubbel en dwars waard.

Hartelijke groeten
Gerda Duin

info@gerdaduinentertrainment.nl

https://www.facebook.com/VrouwVerbinding

https://www.facebook.com/GerdaDuinEntertrainment



Geen opmerkingen:

Een reactie posten